Eerste maand. - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van Naomi Schepers - WaarBenJij.nu Eerste maand. - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van Naomi Schepers - WaarBenJij.nu

Eerste maand.

Blijf op de hoogte en volg Naomi

30 April 2014 | Verenigde Staten, Myrtle Beach

Wat gaat de tijd snel.. Mijn eerste maand zonder familie, vrienden en vodka zit er al bijna op! Kan mij nog goed herinneren hoe ik 3 april 's avonds laat aankwam en helemaal kapot was. Na twee weekjes was mijn jetlag helemaal weg gelukkig. Het werk is super leuk, nu jammer genoeg wel weer een beetje rustig. Maar zo kunnen wij goed voorbereiden op een drukke zomer... Ik kan niet wachten! Ben ook aan het aftellen tot 30 Juni. Dan zie ik mijn ouders, zus, opa en beste vriendinnetje eindelijk even! En als dat voorbij is ben ik al over de helft!!
Gelukkig is er Skype anders zou ik het echt niet overleven...

  • 01 Mei 2014 - 09:10

    Marieke:

    Hoi naomi,
    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt....geniet er nog van..liefs x

  • 01 Mei 2014 - 09:37

    Jolanda:

    Hoi Naomi.
    Wat leuk om je reisverslag te lezen. Regelmatig horen we je stem al
    als Myrthe met je op Skype is.Je eerste maand zit eral weer op. Ga nog even genieten van je rust want voor je het weet is het 30 juni. Heel veel plezier en tot op Skype
    groetjes en een dikke kus van ons Jolanda

  • 01 Mei 2014 - 10:13

    Martina:

    Wat leuk dit.Ook voor later.Je bent een kanjer.xxx

  • 06 Mei 2014 - 20:05

    Julia Kraan:

    Hai Naomi

    Leuk om je reisverslag te lezen, wat een avontuur! En wat zal je leuke dingen beleven , en ja voor je het weet is er zo een half jaartje om, ik vind het heel knap van je dat je dit doet, en leuk voor je dat je familie overkomt met je vriendin.
    Nou de groetjes van ons en ik blijf je volgen!!!!!!!!!!!!!
    Dikke kus, Julia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 869
Totaal aantal bezoekers 1620

Voorgaande reizen:

03 April 2014 - 13 September 2014

Stage in Amerika!

Landen bezocht: